1. Home
  2. Nordic Automotive
  3. Services
  4. Honda Assistance

Honda Assistance

3 jaar gratis!

Algemene voorwaarden Honda Assistance Plus programma                                                                                                                                 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

TELEFOON: VANUIT BELGIE 03/253.68.58 –VANUIT HET BUITENLAND +32/3/253.68.58

Deze verzekering garandeert U een mobiliteitsservice in geval van pech, volgens de onderstaande voorwaarden.

Alle Honda wagens na hun garantieperiode van 3 jaar komen in aanmerking. Enkel wagens die volgens het offici le

onderhoudsschema van Honda met batterij controle en met originele Honda onderdelen worden onderhouden,

zijn verzekerd. Honda moto’s zijn uitgesloten.

HONDA ASSISTANCE wordt dan met 1 jaar verlengd, ongeacht de leeftijd of de eigendom van de wagen.

HONDA ASSISTANCE PLUS is een verlenging van HONDA ASSISTANCE, en van toepassing voor normaal ingeschreven

wagens in Belgi  of het Groothertogdom Luxemburg. Hier wordt enkel de benaming "Honda Assistance" gebruikt. De

bijstand van HONDA ASSISTANCE PLUS is volledig identiek aan deze van HONDA ASSISTANCE.

1. In België + Groothertogdom Luxemburg:

  • Technische bijstand ter plaatse (beroeps en privé-verplaatsingen)
  • Bij ongeval, glasbraak en diefstal ter plaatse.
  • Sleepdienst naar de Honda garage naar keuze, indien het voertuig niet ter plaatse rijklaar gemaakt
    kan worden.
  • Niet-gewonde inzittende worden overgebracht naar de woonplaats of standplaats van de
    bestuurder (in Belux).
  • Ingeval uw voertuig dient gesleept te worden, wordt een vervangwagen (cat. A/B) ter beschikking
    gesteld maar wel enkel bij technische bijstand. Bij ongeval, glasbraak en diefstal van het voertuig is
    in de dienstverlening nooit een vervangwagen inbegrepen.
  • In geval van een technische panne wordt voor de duur van de herstelling, met een maximum van 5
    opeenvolgende kalenderdagen, een vervangwagen verleent.
  • Na max. 5 kalenderdagen dient de vervangwagen te worden ingeleverd en moet de alarmcentrale
    geïnformeerd worden waar het voertuig kan opgehaald worden.
  • Deze service is niet geldig indien het voertuig reeds in een herstelgarage werd aangeboden zonder
    VAB-tussenkomst.
  • Aanhangwagens en caravans zijn eveneens gedenkt voor zover zij aan het Honda voertuig
    gekoppeld zijn en het maximum totaal gewicht van de combinatie niet meer dan 3.500 kg bedraagt.

 

2. In geografisch Europa:

  • Technische bijstand ter plaatse (beroeps en priv  verplaatsingen)
  • Sleepdienst naar de dichtstbijzijnde Honda garage of erkende garage wanneer er geen Honda garage
    binnen 100km bereikbaar is.

  • De herstelling neemt minder dan 2 werkdagen in beslag: tussenkomst in bijstand personen.
    • OF tussenkomst in hotelkosten (op basis van kamer en ontbijt maximum €100 voor de
      bestuurder en €50 per inzittenden per nacht voor maximum 5 nachten ).
    • OF huurwagen lokaal (cat. A/B) voor de duur van de herstelling, met een maximum van de kosten
      van de overnachtingen.
      EENMAAL de huurwagen ter beschikking wordt gesteld, kunnen geen hotelkosten meer in rekening
      worden gebracht.
  • De herstelling neemt meer dan 2 kalenderdagen in beslag: tussenkomst in bijstand:
    • Repatriëring van het voertuig (incl. aanhangwagen of caravan voor zover zij aan het Honda voertuig
      gekoppeld zijn en het maximaal gewicht van de combinatie niet meer dan 3.500kg bedraagt)
    • Repatriëring van de niet-gewonde inzittenden met de trein 1ste klasse of vliegtuig economy class
      (indien afstand> 1.000km) of huurwagen (cat.A/B/) tot maximum de kostprijs van een repatri ring
      met het openbaar vervoer.
  • Verzendingskosten wisselstukken. Wisselstukken zelf zijn ten laste van de klant
  • Stallingkosten in afwachting van repatri ring.

Tot Slot….

Onder “pech” wordt verstaan:

o Elke plotse en onvoorziene immobilisatie van het voertuig ten gevolge van een mechanische of elektrische

   panne

o Lekke band

o Verkeerd getankt

o Zonder brandstof

o Afgesloten wagen

Ongeval, (poging tot) diefstal, brand en vandalisme zijn eveneens gedekt bij deze bijstand.

Alle telefoonkosten zijn steeds voor rekening van de bestuurder.

Onder “buitenland” wordt verstaan:

Alle landen in geografisch Europa die standaard als verzekerd voorzien zijn op de groene verzekeringskaart, met

uitzondering van Belgi  en Groothertogdom Luxemburg.

In het geval U deze dienst nodig hebt, hou dan steeds volgende gegevens binnen handbereik:

o Chassisnummer en datum eerste inschrijving van het voertuig

o Nummerplaat

o Telefoonnummer waar men U kan bereiken

o De plaats waar het voertuig zich bevindt.

Favorieten ()Vergelijken ()Uw Selectie  ()03/766 72 17ContactLocatie & openingsuren